söndag 3 februari 2013

På tal om ingenting...

För tillfället så händer inte så mycket.. Snart är det måndag och då börjar skolan igen.. Suck.. Har sjukt mycket att göra i veckan.. Två böcker ska vara utlästa och sedan har jag engelska prov.. Men det kommer att gå bra.. Bara att jag kommer ha lite mycket att göra..

Vad sker annars då? Jag håller på att skriva recensioner för två draman som jag ska lägga ut här på bloggen, sedan håller jag såklart på att förbereda veckans profil.. =D Vem det blir denna vecka har jag inte riktigt bestämt än så det får bli en överraskning. Dessutom håller jag på att spela ett japanskt spel. Om jag lyckas spela igenom det ska jag såklart lägga ut en recension på det. =D Jag har redan spelat ett spel för ett tag sedan som jag faktiskt skulle kunna lägga upp någonting om.. Men vi får se hur jag gör..

Sparkontot för en resa till Japan är fortfarande relativt tomt.. Men jag hade i alla fall funderat på att ta reda på hur mycket pengar jag kommer behöva.. Men jag bävar lite för det.. Den som lever får se, säger jag bara..

Nej, nu ska jag titta på japansk film och sedan ut med hunden..

1 kommentar: