tisdag 19 februari 2013

Mellanspel..

Just nu händer det inte så mycket på min front.. Har mycket i skolan just nu så har inte haft så mycket tid att lägga upp något här på bloggen eller överhuvudtaget se så mycket drama.

Dock har jag flertalet grejer på väg..
I veckan kommer jag lägga upp en ny profil. Jag orkade inte göra de förra veckan eftersom jag inte orkade angagera mig i att hitta info om någon. Men nu har jag i alla fall bestämt vem jag ska skriva om så halva slaget är vunnet.
Dessutom har jag hunnit se klart två draman och ska lägga upp mina åsikter om dem. Så det är på väg. Sedan har jag också två japanska filmer som jag också ska skriva ihop något om.
Nästa vecka har jag sportlov och så länge inget oväntat händer har jag en hel vecka hemma. Då tänker jag spela klart Eternal Sonata och skriva om det plus att jag förhoppningsvis kommer kunna se mer draman.
Har lösa planer på att lägga upp någonting om ett japanskt band och deras musik. Men vi får se hur det går.

Men nu har jag en underbar rapport om alger att desperat försöka fokusera på.. Har dock försökt fokusera i 1,5 h och än så länge har jag kanske skrivit två rader.. Men det löser sig... Tips från mig, skriv inte en rapport om alger.. Det blir ointressant otroligt fort.. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar