lördag 19 september 2009

Farmville.


Jag tänkte att jag skulle blogga lite såhär på morgonen, eller kring lunch kanske vissa skulle säga. Fast tro det eller ej, jag har varit uppe länge.

Jag har för första gången på flera veckor orkat gå igenom allt man fått på Facebook. Hade flera hundra inbjudningar, quiz och annat. Sen för nån dag sen började jag med Farmville, vilket nu tar upp mycket av mig tid. Roligt som attan. Bli min granne? Jag har även uppdaterat mina bilder. Tagit bort en massor och satt in nya. =)

Jag känner att min skrivlust har blivit lite mindre på dom senaste dagarna. Så att få ut nästa del av I Look To You på dikta kommer kanske ta någon vecka. För om man tvingar sig själv att skriva blir det inte så bra.

Hmm, vad har jag mer hunnit den lilla tiden som gått idag. Hmm. Jo, jag har organiserat min Spotify mera också. Jag har sorterat låtarna i olika spellistor: Skrivmusik, Svenska och engelska. Det får vara så nu. Det som är planerat är efter humör eller varför inte årstider. Vissa låtar får en bara att tänka på en viss årstid. Som till exempel Sommarpojkarna - Lilla hjärtat bara får en att känna strand, sommar, läsk, vänner. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar