tisdag 22 september 2009

Veckans jobbigaste skoldag.

Ah, äntligen hemma. Efter att ha kämpat sig igenom en enorm skoldag. Jag bröjar 8:20 och slutar 16:25. Snacka om att man är trött nu. Sen har man ju idrott idag vilket gör det hela värre. Just idag var det inte ens nog med det, såklart så ska det ju regna också. Men nu är man hemma i sin säng i alla fall. Funderar på att ägna en timme åt planlöst läsande eller kanske spela lite XBOX 360. Det lutar åt XBOXen. xD

Jag måste också ta lite plats här för att rekommendera en jättebra låt. Av Aya Con Dios och låten heter What's a Woman. Den är jättebra. Lyssna på den.

Jaja, nu ska jag ägna mig åt nått meningslöst ett tag innan jag kastar mig in i läxornas värld. Ta mig på mina ord, gymnasiet är inte så roligt som man tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar