onsdag 15 december 2010

Nu var det längesen jag orkade uppdatera här.. Men nu kommer det en i alla fall.

Har haft galet mycket i skolan och dessutom har jag helt enkelt inte känt för att blogga. Det är den ursäkt nu får nöja er med.. =D

Har precis kommit hem från skolan, slutar egentligen 16:00 idag men fick sluta betydligt tidigare. SKÖÖÖNT! Är snart jullov och det har lugnat sig i skolan nu. Har något prov kvar innan jullovet men det känns inte så jobbigt.

Jag ska skriva lite på min nya novell och sedan blir det att städa marsvinens bur. Funderar bara på om jag ska lägga i fleece eller spån. Spån luktar mindre och man behöver inte sopa upp ur buren hela tiden. Men med spån tar det längre tid att rengöra buren.. Men jag tror att det lutar åt spån..

Men nu ska jag.. forstätta med det jag höll på med...
Kram..

1 kommentar:

  1. Tycker inte det va speciellt stor skillnad på spån och fleece när det gällde lukt...

    Love you!

    SvaraRadera