fredag 17 december 2010


ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Jag hoppas det i alla fall..

HUR RAGGAR DU: Har aldrig gjort det.. Men jag skulle väl göra det med blicken.
VAD HETER DU: Linnéa
KALLAS: Älskling, Linny..
VARFÖR: Thommas kallas mig älskling och Linny är ju en enklare version av Linnéa..
VAD HAR DU GJORT IDAG: Skola, åkt buss, ätit, smsat lite, sett på tv, suttit vid datorn..
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Är typ kväll. Kommer väl se på tv ett tag till och sedan tänker jag lägga mig i badkaret och läsa.
VAD VILL DU HELST HA NU: Jullov just nu..
VAR ÄR DU NU: Jag sitter hemma i soffan.
SAKNAR DU NÅGON NU: Mjaaa. Skulle kännas bättre som Thommas satt i soffan med mig..
RÖKER DU: Nej..
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Det var ett tag sedan.. Jag kan inte komma ihåg..
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Sova.. Det är de enda som är säkert..
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vit och svart.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Ja, det gör jag verkligen!! Jag fyller ju faktiskt 18.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Jag tror att det var mamma..
VAD PRATADE NI OM: Vi sa hejdå för hon skulle fara på någon grej..
VAD GÖR DU JUST NU: Sitter i soffan och väntar på att klockan ska bli 18:00..
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Vet inte.. Har bara varit full en gång.
ÄR DU BLYG: I början men jag tinar upp fort.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
07:25
NÄR KRÄKTES DU SENAST: VÄLDIGT längesen.. Kommer fan inte ens ihåg..
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Intro-låten till NCIS
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Javisst..
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Javisst. =D
HAR DU GLASÖGON: Nix.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nope..
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja, till min älskling.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej, det är jag inte..
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Mycket.. Men kladdiga saker. Alltså när jag inte vet vad kladdet är.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Tittar på NCIS..
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Vet inte.. Har inte mobilen på mig..
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG?: Höö.. Ingen aning..
HUR SVARAR DU I TELEFON: Helt beroende på vem det är.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Böcker, film, musik.. mm.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Läsa..
HAR DU DVD-SPELARE? Nix. Använder XBOXEN till det.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Höjder, spindlar mm.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Det tror jag.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Fina händer, intellekt, humor mm.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Vet inte.. Gör inte någonstans.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.. =D
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Rosa..
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Var väl typ 9-10..
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Thommas. =D
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Ingen speciell.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Att han sköter den grundläggande hygienen och sedan att han är längre än mig.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ibland.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Vet inte.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 93 eftersom det var då jag föddes,
VAD KÖPTE DU SENAST? 2 böcker..
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, brukar alltid vara supertidig.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Lite trött och splittrad.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart.
KAN DU LAGA MAT? Javisst.
VAD PLUGGAR DU? Samhällsprogrammet 2:an
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Jag tror det.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Javisst. Som vanligt.. =D
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Inte ett riktigt...
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Har bara varit det en gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar