måndag 14 juni 2010

Sommarlov!!


Sitter i soffan och spelar Mass Effect 1, försöker få en save-fil att importera till ME2. Har aldrig spelat igenom det med en save från ME1 så det kommer bli spännande att se.

Fick dessutom sommarlov förra veckan, mycket extremt skönt!! Då börjar man alltså snart 2:an på gymnasiet.. Jag måste verkligen säga att tiden har gått så otroligt fort. Dock klarade jag inte G i matte så jag kommer vara tvungen att göra om det och sedan göra Matte B i trean eller inte alls. Den som lever får se.

Har läst tre av böckerna jag pratade om sist. JAG VET!! Bara tre, men Middlemarch var tjock och jag hade så mycket annat att göra under den tiden att det tog ett tag att läsa ut den.. Sedan läste jag Agnes Grey, denna var inte alls tjock bara ca 200 sidor. Jag sträckläste den, tog ca 2 dagar. Det var kanske lite missledande att säga tre eftersom att jag inte läst ut den tredje än. Men snart och denna bok är The Tenant Of Wildfell hall.

Jag fick sommarjobb på försvarsmuseet. Ska jobba 27/7 till 13/8, tror jag att det var. För pengarna jag får ska jag troligtvis köpa ett DSi eller en mini-PC.

Men nu ska jag spela!! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar