tisdag 18 maj 2010


Jaha ja.. Ligger i sängen och slöar. Har haft spanska nu på morgonen men nu är jag hemma. =))

I går sa mamma att jag fick beställa böcker eftersom jag fyller år till helgen. Jag blev så otroligt glad. Tänkte allstå gå igenom alla böcker jag köpte här. Hade tänkt göra det på Facebook men det kändes så jobbigt. Blir lättare att skriva det här.

Agnes Grey Av Anne Bronte
The Professor Av Charlotte Bronte
Emma Av Jane Austen
Alice In Wonderland av Lewis Carroll
Call Of The Wild Av Jack London
North And South Av Elizabeth Gaskell
Orlando Av Virginia Woolf
Villette Av Charlotte Bronte
Wuthering Heights av Emily Bronte
The Mysteries Of Udolpho Av Ann Radcliffe

Dessutom fick jag beställa två böcker för Thommas.

The Tenant Of Windfell Hall Av Anne Bronte
Middlemarch av George Eliot

Jag längtar så tills mina böcker kommer. Vilket borde vara om ungefär 2 veckor. Förhoppningsvis fortare. Den som lever får se. Beställde Mass Effect 2 Collectors Edition förra veckan och det bör komma idag. OM jag längtar tills posten kommer. xD

KRAM
Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar