lördag 24 oktober 2009


Vill ni veta något som är ganska så skitigt? När det är skola är jag alltid frisk och kry. Inga värre sjukdomar. Men så fort jag får lov så blir jag sjuk. Sitter i sängen just nu med klänning, tjocksockar och någon konstig sjal. Mysigt. xD Har mycket ont i halsen och ont i huvudet.

Lagade fisk till middag. Det var gott. =)

Vad mer har hänt på senaste tiden. Hmm. Mamma har äntligen köpt en DVD så vi kan se film på tvn utan att måste släpa in min dator och koppla in den i tvn och se film genom min dator. Mycket bättre att använda något som alltid kan sitta där. Nu tänker nu säkert, "men Linnéa, du har ju en xbox 360.". Javisst, men jag vill inte ha den där ute. Är ganska ofta människor i vårat tvrum som inte skulle tveka att ta den. Jag vill kunna hålla ögonen på min kära 360.

Funderar på att ta ett långt, varmt bad. Det skulle säkert vara skönt för halsen. Värme gör ju alltid halsont bättre.

Kram
Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar