söndag 25 oktober 2009


Ah. Skönt. Har tagit hand om mina händer nu. Mycket skönt.

Jag började med att ta bort allt gammal nagellack. Att använda ett bra borttagningsmedel är viktigt för att om du inte har ett bra sådant så sliter det ganska mycket på naglarna. Jag använder ett som innehåller Aloe Vera, vilket är stärkande för naglarna och tar dessutom bort allt nagellack och lämnar inga rester. Sedan hade jag fingrarna i vatten och duschcreme (det är bättre att använda babyolja men våran var slut.) så att mina nagelband blev mjuka så att jag kunde ta bort dom. Jag är galen i Aloe Vera, det är svaret på världens alla problem. Efter nagelbanden var borta peelade jag mina händer med Aloe Vera och Kamomill bodyscrub, jag brukar använda riktigt mycket av det eftersom det blir bättre att man gör det riktigt ordentligt när man gör det. Vikigast av allt när du är klar är att smörja in dina händer. Jag använder O.P.I body lotion (använder inte handkräm efter att ha peelat händerna efter som att bodylotion är fetare.) som luktar gudomligt. Tror att lukten var melon och kokos. MUMS!

Idag har jag också varit på ljusparty. Köpte lite doftljus. Dofterna var Svart Orkidé och Agave NÅGONTING. Kommer lägga upp bilder på BDB när dom kommer.

Kram
Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar