lördag 26 januari 2013

JAG ÄR SÅ TRÖTT!!


Jag är så otroligt trött just nu.. Känns som att jag blivit överkörd av en lastbil alltså..

Igår så var jag med Tezz. Hon färgade mitt hår och sånt. Sedan gick vi på en fest hos några människor och efteråt blev det efterfest hos några polare. Klockan var typ tio i sex eller något när vi väl kom tillbaka till Tezz för att sova. Då fick jag typ två timmars härlig sömn och sedan för jag hem till mig.

Idag har jag varit på bio med Nora och Elina. Vi såg Mammas pojkar och den var sjukt bra. =D Men jag önskar att jag fått lite mer sömn eftersom jag var så trött vissa ställen under filmen att det var svårt att fokusera, men det kan vara bra när jag ska se den med mamma och Thommas nästa gång.

Nu är jag hemma igen och tänker ligga i sängen och slötitta på Takumi-kun. En japansk filmserie som jag högt rekommenderar om du inte är rädd för lite homosexualitet. Det borde ni inte vara. Filmen är skitfin och romantisk... plus att pojkarna är söta.... Lägger upp en bild så ska ni få se... ;D

Lev och Må!
Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar