onsdag 11 maj 2011

Snart 18





Senare ska jag uppdatera utseendet på min blogg men behöver min trogna killes hjälp med detta.



Jag fyller snart 18 och det känns ganska overkligt. Det var nyss man pratade om hur otroligt länge det var till man äntligen var 18 och nu är det här. Jag har börjat övningsköra och gå teorikurs. På körskolan trodde de att jag skulle kunna ha körkortet innan Augusti.



Jag och Thommas är tillsammans än och i sommar har vi varit tillsammans i fem år. Prat om att verkligen förlova oss med ordentliga ringar och sedan börja spara pengar för att kunna gifta oss. Vi vill ha ett kyrkbröllop med fina kläder och ringar. Du vet, som det ska vara.


Jag håller just nu på att läsa tre böcker. Unsticky av Sarra Manning, Cirkeln av författare jag inte kommer ihåg namnet på och Daniel Deronda av Geroge Eliot. Jag ska försöka lägga ut recensioner på alla när jag läst ut dem. Speciellt Daniel Deronda då jag endå har en uppgift att skriva en analys på den i engelska.


Det var väl det jag hade och säga just nu. Tänkte att det kunde vara kul med en liten längre update av läget i Linnéa-land.

Veckans låt: Animal av Neon Trees
Veckans bok: Daniel Deronda av George Eliot

/ Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar