onsdag 30 september 2009


Jaha.. Sitter i sängen och väntar på att det ska bli nog sent att gå och lägga sig. Jag är nämligen trött. Men inte nog trött för att sova. Så jag bloggar istället.

Har precis duschat så nu luktar jag mums. Jag lovar, mitt nya schampo luktar GUDOMLIGT! *Gaah* Rekommenderar det definitivt. =) Aussie heter märket, finns att köpa på Kicks och Åhlens, som jag vet.

Idag var vi tvungna att se Dead Man Walking på skolan. Det var skitjobbigt. Inte så kul att böla inför alla sina nya klasskamrater. Men jag tror iaf inte att jag var ensam om det. Att gråta alltså. Sen var jag med Emelie. Det var kul eftersom att vi inte varit med varandra på flera månader. Alltså sådär efter skolan, hemma hos varandra. =) Men nu har jag ändrat på det. xD Tänker inte börja glömma mina "gamla" vänner bara för att man får nya.

Kramen
Linny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar